2012. október 13., szombat

sajnálom :/

Sziasztok! nagyon nagyon sajnálom hogy eddig nem írtam nektek de óriási változások és balhék voltak velem az elmúlt 2 hétben. :/ A barátom szakított velem és rá 3-4 napra összejött egy lánnyal.. Igaz ez ennél sokkal bonyolultabb amit nem nagyon szeretnék elmesélni..talán majd egyszer tanulságként olvashatjátok itt, de egy dolgot azt hiszem örök életemre megtanultam. SOHA NEM BÍZHATSZ MÉG AZOKBAN SEM AKIKET A LEGJOBBAN SZERETSZ. :/ Igyekszem visszatérni a megszokott ritmusba és teljes erővel a blogolásra illetve youtube-ra koncentrálni mert legalább ti itt vagytok nekem. :) ♥ És ezt köszönöm is nektek.
Hamarosan érkezem egy újabb haul videóval!!! Addig is Csekkoljatok Lookbook-on mivel újabb OOTD-t találhattok.
Ma a barátnőimmel egy fergeteges csajos napot tartottunk és nagyon jól éreztük magunkat. Ha ezt olvasnák üzenem hogy Imádom őket.!!!  ♥
Véleményeteket kérdezném arról hogy szerintetek milyenre színezzem a hajam? Sötétbarna vagy kicsit vörösebb? kommentben a véleményeket.! :) ♥
Köszönöm hogy vagytok! Sziasztok!

6 megjegyzés:

Egy kis infó rólam

Saját fotó
Székesfehérvár, Fejér megye, Hungary
Sziasztok:) Ayse vagyok, igen nem magyar a nevem hanem török, mivel félig török vagyok (apai ágon). Imádom a divatot, imádok videózni:) Ha bármi kérdésed van nyugodtan ird meg nekem! :) puszi ♥