2012. augusztus 21., kedd

Lookbook.nu

Sziasztok :) mint a legújabb videómban is említettem beszélni fogok nektek egy kicsit a lookbook.nu-ról :)
Ez egy divat oldal ahova emberek tehetnek fel képeket a szettjeikről. Szóval ilyen OOTD-s oldal. Ezeket a képeket természetesen lehet "likeolni" csak itt "HYPE"-nak nevezik. Az embereket lehet követni hogy  értesülj a feltöltéseikről. Én is fent vagyok rajta és ha érdekel benneteket akkor örülnék ha megnéznétek. ;)
Ha ide kattintotok akkor már az oldalon is találjátok magatok! :) És végül itt van egy kis ízelítő a posztjaimból:


1 megjegyzés:

Egy kis infó rólam

Saját fotó
Székesfehérvár, Fejér megye, Hungary
Sziasztok:) Ayse vagyok, igen nem magyar a nevem hanem török, mivel félig török vagyok (apai ágon). Imádom a divatot, imádok videózni:) Ha bármi kérdésed van nyugodtan ird meg nekem! :) puszi ♥