2012. július 25., szerda

Szülinap :)

Sziasztok:)
Először szeretnék elnézést kérni hogy az utóbbi néhány napban nem töltöttem fel videót de sehogy sem akarta feltenni Yt-re a latop.:/ 
Remélhetőleg holnap már sikerül feltenni egy rutinos videót.
Aztán következő fontos közlendőm hogy sajnos a YT nem enged válaszolni a kommentekre ezért megkérlek benneteket hogy ha valamilyen kérdésetek van akkor azt üzenetben írjátok meg YT-n vagy itt megjegyzésben. :) köszi ♥
De akkor térjünk át izgalmasabb témára:)
ugye tegnap volt a szülinapom :) (15.)
Kezdetnek köszönöm a sok szép kiírást Facebook-on nagyon jól esett:) 
Na de mitörtént velem tegnap:
Estig a szokásosan telt a nap. Ebédnél megköszöntöttek ( mellesleg az ebéd isteni volt de sajnos nem fotóztam le nektek :(  )
 Aztán mikor anyáék elvitték a kutyát sétálni a nagyival már 30 óra múlva sem voltak sehol...és kicsit aggódni kezdtem de aztán megjelent anyu és mondta hogy leragadtak az utcánkban egy régi ismerősünknél és ott beszélgettek és kérdezte hogy átmegyek-e. Persze igent mondtam mivel nagyon szeretem azt a házaspárt és elég rég láttam már őket. :/ 
Szóval átmentünk és egyszerűen olyan aranyosak voltak hogy uuuuu.*-* Nem csak azért mert leakartak itatni XD na nem szó szerint de megkínáltak engem is borral meg csokilikőrrel. és TÉNYLEG nagyon fincsi volt.!
Éjfélig ott voltunk :D és nagyon jól elbeszélgettünk :) a bácsi nagyon szép dolgokat mesélt nekem. Szerintem örök életre megjegyzem:) és köszönöm neki!:) ♥ 
Aztán haza mentünk és lefeküdtünk aludni.

Na most jön a kérdés tőletek...:D és az ajándékok? :O 
hát igen persze azt is kaptam :) két nadrágot meg egy hővédő spray-t mert most csak ennyit kértem és csak erre volt szükségem:) !!! ha valaki keveselné!
Majd outfittes posztban láthatjátok őket! :)
És most itt van néhány kép a tegnapi napról :) a legutolsó képen az egyik ajándékom van :)!







1 megjegyzés:

  1. boldog születésnapot így eléggé utólag is :DD
    ezt a hajat nem tudnád megcsinálni egy videódban? vagy esetleg egybejegyzést tudnál róla csinálni? nagyon tetszik *-*
    xxx

    VálaszTörlés

Egy kis infó rólam

Saját fotó
Székesfehérvár, Fejér megye, Hungary
Sziasztok:) Ayse vagyok, igen nem magyar a nevem hanem török, mivel félig török vagyok (apai ágon). Imádom a divatot, imádok videózni:) Ha bármi kérdésed van nyugodtan ird meg nekem! :) puszi ♥