2012. július 17., kedd

Sziiiasztok:) !
Aki követ már Youtube-on az tudja naggyából hogy ki vagyok :) de aki nem annak itt a link és így első bejegyzésben meg is kérlek hogy kukkantsd meg a csatornám :$ ! előre is köszi.
Szóval :D gondolom felmerült bennetek a kérdés hogy miért is hoztam létre a blogot. Hát elsőként mert már többen megjegyezték hogy miért nincs blogom, aztán ugy éreztem hogy, jobb lenne hogy ha a videófeltöltések között blog posztokkal is érkeznék igy jobban tudnátok követni. :)Illetve ami nem a Youtube csatornához kapcsolódik azt ide bátran leírhatom.
szóval a csatornámhoz a link----> (link)
és köszönöm hogy vagytok! :)
xoxo Ayse ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy kis infó rólam

Saját fotó
Székesfehérvár, Fejér megye, Hungary
Sziasztok:) Ayse vagyok, igen nem magyar a nevem hanem török, mivel félig török vagyok (apai ágon). Imádom a divatot, imádok videózni:) Ha bármi kérdésed van nyugodtan ird meg nekem! :) puszi ♥