2012. július 20., péntek

Gyümölcsös bűnbeesés avagy a legfinomabb nyári desszert.!

Sziiiiasztoook :)
Most egy igazán étvágygerjesztő finomságot mutatok nektek!
Ez a finomság sajátötlet:)
Szóval elmondom mi is van benne:)
Az aljára egy szelet pudingot tettem ( tudjátok vannak azok a nagy dobozban kapható tányérra kiboríthatós pudingok ) egy barackot cikkekre vágtam és mellé tettem majd szintén így tettem egy banánnal. végül a tetejére müzlit szórtam. HMMMM isteni finom :)
Ha még akartok egy kicsit variálni rajta akkor vágjatok még hozzá görög és sárga dinnyét.: )!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy kis infó rólam

Saját fotó
Székesfehérvár, Fejér megye, Hungary
Sziasztok:) Ayse vagyok, igen nem magyar a nevem hanem török, mivel félig török vagyok (apai ágon). Imádom a divatot, imádok videózni:) Ha bármi kérdésed van nyugodtan ird meg nekem! :) puszi ♥