2012. július 17., kedd

Stílusról és inspirációról

Hali! :)
A csatornámon nemrég valaki írta hogy nem hordok túl előnyös ruhákat. Én teljes mértékben elvállalom hogy a széles csípőm és ezért kevés ruha áll jól. Szerintem viszont a divat és az hogy milyen ruhákat hordasz nem arról szól hogy:  
"uuu azt a Prada táskát biztos sokan megdícsérik majd ezért meg is veszem."
A divat az önkifejezésről szól?!
Arról hogy megtudod mutatni egy idegen embernek is hogy milyen vagy valójában. (ezen lehet velem vitatkozni én így gondolom)
Szóval, beszéljünk egy picit a stílusomról:)
Én nem szeretem azt hogyha megyek az utcán és kb. minden második lány ugyan úgy néz ki. Kicsit néha már ijesztő. (tudjátok a fekete vagy barna dzseki csőgatya és tornacipő.) Ezzel nem akarok senkit sem megbántani mert ha neki az tetszik akkor hordja nyugodtan:) nem erről van szó.
Sokkal inkább arról hogy manapság a legtöbb ember azért hord valamit hogy az utcán ne szólják meg mert máshogy öltözködik.
 (Ez viszont már nagyon ijesztő)

na de vissza kanyarodva rám :D Nem tudom hallottatok-e már a Street Fashion kifejezésről. Most nem szívesen írnám le hogy mi is ez. Ha érdekel nézz utána:)! Szóval legjobban ez inspirál. itt van néhány kép:




ha több képet akartak akkor kattintsatok ide és ezen az oldalon megtaláljátok.:)
Térjünk át a mi inspirál témára.!
Az első képen Petra Karlsson-t láthatjátok a blogját pedig itt. imádom a stílusát rengeteg outfittemet ő inspirálja.:)
Most sorolhatnék fel jónéhány hírességet aki csinos és jól öltözködik de csak kettőt emelnék ki:      Miranda Kerr-t                         és                      Kim Kardashian-t.



















Ezen kívül még utolsó dologként megemlíteném hogy
nem csak öltözködésben hanem sminkelésben és hajas téren is szívesen követem az előbb említett személyeket. :)


Remélem tetszett a bejegyzés ha bármi kérdésetek van kommentben írjátok! :)
xoxo Ayse ♥

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy kis infó rólam

Saját fotó
Székesfehérvár, Fejér megye, Hungary
Sziasztok:) Ayse vagyok, igen nem magyar a nevem hanem török, mivel félig török vagyok (apai ágon). Imádom a divatot, imádok videózni:) Ha bármi kérdésed van nyugodtan ird meg nekem! :) puszi ♥